شهرستان خرامه ، ورزشی ،مذهبی،سرگرمی - غذای فیتنس مردان.●•٠•˙•۰•●! ❤ !●•۰• ˙•٠•● .بدنسازی شهرستان خرامه

درباره
درباره اين قالب
نام : myblog
نسخه : 1.0.1
حجم خالص : 292KB
کيفيت عکسها : عالي
طراحي شده با زبان هاي : Html , Css , JQuery
مرور گرهاي سازگار : ّFirefox , Chrome , safari
حداقل عرض نمايش 850پيکسل
طراحي و پياده سازي توسط ماي پناهگاه.اي ار

www.mypanahgah.ir
بايگاني

دوستان

پيوندها

ماي پناهگاه|مرجع بهترين قالب وبلاگ
ويوا اس ام اس|جديدترين اس ام اس ها
وبلاگ امام رضا شهرستان خرامه
وبلاگ امام حسین شهرستان خرامه
وبلاگ سردار سقا شهرستان خرامه
وبلاگ شهید شهرستان خرامه
وبلاگ مذهبی شهرستان خرامه
وبلاگ امام زمان شهرستان خرامه
وبلاگ صابرین شهرستان خرامه
وبلاگ امام علی شهرستان خرامه
وبلاگ بانوی بیحرم شهرستان خرامه
˙•٠•● وبلاگ حجاب و عفاف ●•٠•˙
˙••● دانشجوی پیرو خط ولایت ●••˙
˙••● شادی شهدا صلوات●••˙
˙••●ورزشی و علمی●••˙
˙••●معماران جوان●••˙
˙••●کهکشانی ها●••˙
˙••●مداحان شیراز●••˙
˙••●فوتبال برتر90●••˙
وبلاگ گروه کوهنوردی آرش خرامه
˙••●وبلاگ در امتداد غدیر●••˙
˙••● صدای خرامه ●••˙
جلسه قرآنی محفل نور خرامه
مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خرامه
هیئت والیبال شهرستان خرامه
وبلاگ ايران شهيد
هواشناسی شهرستان خرامه
ماتسوشیمای خرامه
مقاومت بسیج سپاه خرامه
شهداي شهرستان خرامه
یونیون کاراته شهرستان خرامه
هیئت محبین شهرستان خرامه
پایگاه اطلاع رسانی غلام رضا بذرگر
هلال احمر شهرستان خرامه
افزایش چندین برابری بازدید وبلاگ (رایگان)
خرامه سی تی
پایگاه اطلاعات ورزشی و عمومی
لينک به معناي تاييد مطالب نيست

قالب رایگان وبلاگ

موضوعات

موضوعات مطالب

سخنرانی های جدید استاد رائفی پور
اعجاز قران
عکس شهدای خرامه
شهیدان جاوید3
شهیدان جاوید2
شهیدان جاوید1
عاقبت خودداری از شهوت حرام
شهداي نهضت جهاني اسلام
شهدای صابرین سپاه
خاطرات شهدا
فیلم سخنرانی شهید دیالمه
دانلود سخنرانی مذهبی
ولی عصر(ع)
جانبازان
مذهبی
آموزش فیتنس
آموزش بدنسازی
بیوگرافی بدنسازان حرفه ای
50 حدیث از امام حسین (ع)
18 سخن زیبا از بهجت عارفان
بدنسازی،فیتنس،پاور لیفتینگ،بادی کلاسیک
47 حدیث از امام حسن مجتبی (ع)
امام خامنه ای
40 حدیث از امام جعفر صادق (ع)
قهرمانان شهرستان خرامه
خبر های شهرستان خرامه
دیدنی های شهرستان خرامه
عاشقانه ها
خبر ورزشی شهرستان خرامه
موزیک شهرستان خرامه
خبر ها
مداحی شهرستان خرامه
برنامه های کاربردی ورزشی
فیلم بدنسازی
عکس زیبا
عکس جالب
خنده و سرگرمی
برنامه کاربردی کامپیوتر
زیباترین عکسهای بدنسازی
زیباترین عکس های گل
شعر های زیبا
نرم افزار مذهبی
آیـت اللــه مجتــهـدی تهـــرانی
آیت الله بهجت رضوان الله علیه
حاج میرزا احمد عابد نهاوندی
حاج اسماعيل دولابي
شیخ رجبعلی خیاط
آیت‌الله جوادی‌آملی
علامه حسن زاده آملی
استاد پناهیان
امام خامنه ای
آیت الله قاضی طباطبایی
آیت الله العظمی بروجردی
آیت الله نخودکی اصفهانی
روح الله موسوی خمینی
شیخ محمد تقی بهلول
آیت الله العظمی مرعشی نجفی
شیخ احمد فقیهی استهباناتی
شيخ آقا بزرگ تهراني
آیت الله حاج علی اکبر نهاوندی
سيد محمد كاظم طباطبايي يزدي
سيد محمد باقر شفتى (ره)
آیت الله امامی
آیت ا...سید حسین بروجردی
شهید سید مجتبی علمدار
شهيد حاج حسين خرازي
شهید"سید مرتضی آوینی"
شهید علے صیاد شیرازے
شهید مصطفے(کمیل)صفرے تبار
"شهید محمد ابراهیم همت"
شهید چیت سازیان
شهید حاج احمد طهماسبی
شهید مهدی باکری
شهید علي اقبالي دوگاهه
شهید علیرضا اصفهانی احمدآبادی
"شهید مهدی رجب بیگی"
شهید علم الهدی
"شهید مصطفی چمران "
شهید حاج عباس کریمی
شهید اکبر قدیانی
شهید محسن حیدری
شهید محمد حسین باغبان
شهید زنگی آبادی
شهید علی اصغر خنکدار
شهید "احمد رضا احدی"
شهيد دكتر احمد رحيمي
5 درس آموزنده از امام سجاد
شهدای تفحص
عکس لحظه شهادت
دوست شهیدت کیه؟؟؟
سرداران شهید تدارکات سپاه
عبدالکریم کفاش
آیت الله شیخ محمدناصری
آیت الله حق شناس
کاریکاتور...

قالب رایگان وبلاگ

برچسب

برچسب هاي مطالب

  • 170 غذای فیتنس مردان.●•٠•˙•۰•●! ❤ !●•۰• ˙•٠•● .بدنسازی شهرستان خرامه
  • 170 : غذای فیتنس مردان.●•٠•˙•۰•●! ❤ !●•۰• ˙•٠•● .بدنسازی شهرستان خرامه

    تخم مرغ

    فايده: با خوردن تخم مرغ تحريک پذيري پسرها کمتر مي شود.
    براي اينکه اعصابتان را آرام کنيد،با يک بشقاب تخم مرغ در صبح سعي کنيد همه چيز را آسان بگيريد. املت،آب پز،يا تخم مرغ جوشيده يک منبع خوب ويتامين ب مي باشند و همچنين يک ماده غذايي کليدي و اصلي براي داشتن رابطه جنسي پرهيجان و عاري از استرس مي باشد.
    دکتر ياول لاچنس رئيس انستيتو تغذيه دانشگاه روتجرز مي گويد:هر زماني که احساس اضطراب،و استرس کرديد ويتامين ب اولين چيزي است که در بدنتان به اتمام رسيده و به آن نياز دارد.ويتامين ب شما را از استرس دور مي کند،به شما کمک مي کند  احساس خشم و عصبانيت را کاهش داده و درجلوگيري از انزال زودرس کمک مي کند.در نتیجه سطح ترشح کورتیزول را کاهش میدهد در ضمن بدلیل پروتین در هضم موجود در آن عضله سازی خوبی را انجام میدهد.


    کرفس
    فايده:....
    کرفس خوراکي چسبناکي است که مزه اي شبيه آب دارد اما مي تواند ترشح طبیعی تستسترون شما را بهبود بخشد.هر ساقه کرفس حاوي اندرواستنون و اندرواستنول مي باشد،اين دو،دو ماده شيميايي هستند که به شما در جلب کردن نظر خانم ها کمک مي کند.(نگران نباشيد. اين استروئيد با استروئيد اندرواستنديون متفاوت است) وقتي شما يک ساقه کرفس را مي جويد شما اندرواستنون و بوي اندرواستنول را درون دهانتان آزاد مي کنيد .سپس آنها از پشت حلق شما به سمت بينيتان به گردش در مي آيند.فرمون(ماده شيميايي بودار) تحريک هاي بدنتان را بالا مي برد و باعث مي شود تا سيگنالهاي خوش بو کننده را به بدنتان بفرستد.دفعه بعد حتما کرفس را امتحان کنيد.دکتر هيرش معتقد است که فرمون ها فورا تاثير مي گيرد پس بايد به خانمهايي که پيرامونتان هستند توجه کنيد که بي درنگ جذب شما مي شوند.آيا تابه حال کرفس را از غذايتان حذف کرده ايد؟ کرفس يک غذاي کم کالري،با فيبر بالا است و در چربی سوزی بسیار موثر است. پس مي توانيد هرآنچه که مي خواهيد از آن بخوريد. پشيمان نمي شويد.


    بستني وانيلي
    فايده: مي توانيد تا جايي که مي شود از آن بخوريد.
    بستني داراي سطح بالايي از کلسيم و فسفر است،کلسيم و فسفر دو ماده اي هستند که انرژي ماهيچه هايتان را تامين مي کند و تمايلات جنسي شما را بالا مي برد.
    سارا بروور مولف کتاب "محرکهاي جنسي خود را افزايش دهيد" معتقد است که کلسيم (200 ميلي گرم در يک کاسه) لذت جنسيتان را تقويت مي کند زيرا ماهيچه هايي که کنترل کننده انزال است براي گرفتگي و انقباض به کلسيم احتياج دارد.فقط بستني از نوع وانيلي آن را انتخاب کنيد. يک مطالعه که بر روي درمانهاي چشايي و بويايي در شيکاگو و موسسه تحقيقات علمي انجام شد نشان داد که زماني که مردها بوي وانيل را استشمام مي کنند،آنها را درحالت ريلکس قرار مي دهد،و باعث کاهش اضطراب و بروز احساساتشان مي شود.


    آجيل
    مصرف سيگار،آلودگي هوا،و آلودگيهاي ديگر در هوا مي توانند باعث تخريب اسپرم آقايان شود و دي ان اي داخل سلول هايتان را دگرگون کرده و خطر توليد مثل را افزايش دهد.براي جنگيدن با اين آلاينده ها چه بايد کرد؟ از آجيل استفاده کنيد.آجيل هاي برزيلي يک منبع غني از سلنيوم هستند. سلنيوم ويتاميني است که به سالم نگه داشتن اسپرم ها کمک مي کند و همچنين به شناور شدن آلاينده ها کمک مي کند.وقتي محققان در ايالت کينگدم متوجه مشکلات باروري مردان شدند، جذب سلنيوم آنها را افزايش دادند، درنتيجه سلولهايشان به شدت بارور شدند و همچنين سلولهاي بادوام تري به دست آوردند. کيت آيوب سخنگوي موسسه رژيم آمريکا مي گويد: آجيل همچنين يک منبع غني از ويتامين اي است، يک آنتي اکسيداني که از سلولهاي اسپرم درمقابل آسيب هاي راديکال آزد محافظت مي کند.


    جگر
    فايده: تعداد اسپرم ها را افزايش مي دهد.
    مقدار کمي از جگر منبع سرشاري از ويتامين آ است که براي افزايش قدرت باروري مفيد مي باشد. مطالعات نشان مي دهند که مرداني که روزانه به مقدار فراواني ويتامين آ مصرف مي کنند تعداد اسپرم هايشان بالاتر و روابط جنسي بهتري نسبت به کساني که ويتامين آ مصرف نمي کنند دارند.زماني که ويتامين آ بدن کم مي شود توليد اسپرم هم به طور چشمگيري کاهش مييابد.جگر نيز يک منبع غني از روي است. بدن 5 ميليگرم روي دفع مي کند (يک سوم نياز روزانه تان). بنابراين آخر هفته بدنتان روي را ذخيره کرده است.


    هلو
    پرتقال يک منبع عالي ويتامين ث است اما هلوي يخ زده انتخاب بهتري است.اگر شما به دنبال اين هستيد که کاستي هاي بدنتان را جبران کنيد اين بسيار حائز اهيمت است.يک متخصص تغذيه در فيلادلفيا مي گويد:مرداني که به مقدار کافي ويتامين ث دريافت نمي کنند اسپرم هايي با کيفيت پايين توليد مي کنند.
    محققان دانشگاه تگزاس دريافتند که مرداني که حداقل 200 ميليگرم ويتامين ث به صورت روزانه مصرف مي کنند اسپرهاي بيشتري توليد مي کنند تا افرادي که ويتامين ث کمتري مصرف مي کنند.رئيس مرکز طب باروري مردان معتقد است که ويتامين ث همچنين از انبوه شدن اسپرم ها جلوگيري مي کند.يک بسته تکه هاي هلوي يخ زده فريز شده ويتامين ث بيشتري نسبت به هلوي تازه دارد.آنها را يه شير و غلات صبحانه تان اضافه کنيد.يک فنجان ميوه دوبرابر بيشتر از نياز روزانه تان ويتامين ث دارد.


    صبحانه داراي غلات
    آيا براي داشتن عضله سازی بی حوصله و خسته هستيد؟ صبحانه تان را چک کنيد و مطمئن شويد که موادي را مي خوريد که دارای تيامين و ريبوفلاوين باشد. هر دو اين ويتامين به شما کمک مي کند تا انرژيتان را به طور موثر به کار بگيريد بنابراين با خوردن اين ويتامين ها در هنگام تماشاي تلويزيون از خوابيدن امتناع مي کنيد.اين دو ويتامين همچنين براي سيستم عصبي بسيار اساسي و حياتي است تا به طور مناسب عمل کند.عملکرد بهتر اعصاب به معني تحريک و لذت بيشتر هنگام روابط جنسي است.هر چقدر سنتان بالا مي رود،بدنتان براي جذب ويتامين ها که به نحوه عملکرد سيستم عصبيتان کمک مي کند زمان زيادتری لازم دارد.بنابراين لازم است که شما نيرو و انرژيتان را افزايش دهيد.نان ها و غلات منبع خوبي از نياسين هستند،نياسين يک ويتاميني که براي ترشح هيستامين ضروري است و يک ماده شيميايي است که بدنتان براي رها کردن لذت جنسي به آن نياز دارد.


    گوشت کبابي
    زماني که شما به مدت يک يا دو دهه با شخصي به سر مي بريد کم کم جذابيت ها کاهش مي يابد.روش ساده اي که روابط جنسي را بهبود مي بخشد چيست؟ گوشت کبابي و مقداري گوشت راسته گوسفند بخوريد.پروتئين موجود در گوشت سطح دوپامين و نور آدرنالين را بالا مي برد. دوپامين و نور آدرنالين دو ماده شيميايي در مغز هستند که حساسيت حين روابط جنسي را بالا مي برد.استيک همچنين از روي سرشار است،روي يک ماده معدني است که تمايلات جنسي را با کاهش توليد هورموني به نام پرولاکتين بالا مي برد و با تحريک مداخله مي کند.و بهتر از همه خوردن گوشت قرمز است که به بالا بردن تستوسترون هورمون جنسي مردانه کمک ميکند درحالی که توليد هورمون جنسی متصل به گلوبولين را محدود مي کند. يک ماده ای که از گردش خون آلت تناسلي جلوگيري کرده و توان جنسي مردانه را کاهش مي دهد.


    شکلات
    فايده: مصرف طولاني مدت آن شما را به يک شخص حساس تبديل مي کند
    بعد از خوردن استيک عصرها را با خوردن شکلات قهوه اي سپري کنيد.کاکائوي موجود در شکلات شامل متيلکسانتين است، متيلکسانتين يک ماده محرکي است که حساسيت بدن را بالا ميبرد.شکلات همچنين شامل فنيلتيلامين است، يک ماده شيميايي که به مقدار بالايي تحريک کننده است.وارد مي گويد: براي بسياري از افراد،احساس،شبيه شور و هيجان داشتن هنگام تجربه اولين عشقشان است.


    برنامه تمرینی و غذایی برای فیتنس شدن
    شنبه – سینه

    شنا 5-3 و 15-8
    پرس سینه دستگاه 5-3 و 15-8
    پرس بالاسینه دستگاه 5-3 و 15-8
    پروانه 5-3 و 15-8

    یکشنبه – زیربغل

    بارفیکس 5-3 و 15-8
    پارویی 5-3 و 15-8
    سیم کش 5-3 و 15-8
    تی-بار 5-3 و 15-8

    دوشنبه – سرشانه

    آرنولد پرس 5-3 و 15-8
    نشر جانب 5-3 و 15-8
    نشر از جلو 5-3 و 15-8

    سه شنبه – جلوبازو/پشت بازو

    جلوبازو هالتر 5-3 و 15-8
    جلوبازو سیم 5-3 و 15-8
    چکشی 5-3 و 15-8
    پشت بازو سیم کش ایستاده 5-3 و 15-8

    چهارشنبه – هوازی
    مدت و شدت ضربان قلب
    تردمیل 45 دقیقه و 75%-65%

    پنجشنبه – پا

    جلوپا دستگاه 5-3 و 15-8
    پشت پا 5-3 و 15-8
    اسکوات 5-3 و 15-8
    ساق نشسته/ایستاده 5-3 و 15-8

    برنامه غذایی
    اگر برنامه تمرینی فوق، با یک رژیم غذایی سالم همراه شود، نتیجه، بدنی عضلانی، ورزیده و خشک (بدون چربی) خواهد بود. رژیم غذایی در طول بدنسازی مثل رژیم مسابقه، کم هیدرات کربن، کم چربی و پر پروتئین است.
    گنجاندن مقدار زیادی سبزیجات، از قبیل کلم بروکلی، اسفناج و کاهو در برنامه غذایی، حائز اهمیت است. گوشت قرمز بی چربی، مرغ و بوقلمون، از بهترین منابع تامین پروتئین لازم برای چنین برنامه تمرینی هستند. مجموعه مکمل های مناسب هم، انواع پروتئین وی، کریتین مونوهیدرات، مولتی ویتامین و یک نوع چربی سوز می باشند.


    لينک اين مطلب : http://kahraman.blogfa.com/post/170
    طراحي قالب توسط ماي پناهگاه